Dragon-Dynasty

Jag känner på mig att det här är ett rollspelsaktigt spel, jag kan ha fel. Men är det ett sådant spel kommer jag överge det snabbare än snabbast för rollspel är inte min grej. Det handlar i alla fall om drakar, så långt förstår även jag utan att behöva snoka runt i spelet. Sloganen till spelet är "A Mythical game" eller något liknande. Och det måste man väl säga att det verkligen är. Spelet går märkbart ut på att drakar ska vara involverade men efter mycket runtklickningar har jag inte hittat en endaste liten drakskit.

När man väl börjar hitta lite om drakar så är det inte mer än några bilder. Och de enda drakarna som är till salu för en rimlig summa är döda, förmodligen sedan länge. Nu efter typ 20 minuter börjar jag komma underfund med hur man gör för att få tag i en drake. District Map > någon av affärerna och sen när man har sitt drakägg går man till inventory och värmer upp ägget tills det kläcks. Mycket förvirrande spel.

http://www.dragon-dynasty.com - verkar inte finnas kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback