Creature Breeder

Fantasyaktigt djurspel. Man registrerar sig (mkt enkel registrering), och kastas in i spelet direkt. Man får ett ägg... Och ungefär där är jag nu. Grafiken och layouten är dock underbar <3 Tror inte spelet fungerar om man inte kan visa flashgrafik....  Man får iaf en gräsplätt som man ska inreda efter bästa förmåga. Dock vet jag inte hur man skaffar sig pengar. Men det kanske man får automatiskt. Ägget kläcks efter en/flera dagar och djuret blir vuxen på ca 5 dagar.

Spelet går inte ut på något särskillt vad jag kan se xD Men det kan vara kul ngra sekunder per dag kan jag tänka mig. Inget som man blir direkt ... Livstidsupptagen med direkt x'''D

Adress: http://www.creaturebreeder.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback