Inget spel men...

Lite allmänt kanske... Gick igenom mina bokmärken igår och kollade vilka spel som fortfarande fanns att testa, renasade bort de som inte fungerade osv. Såg att de otestade spel som finns verkar hålla en väldigt god kvalité så det kanske blir mer fröjdfullt att testa de spelen än vad många andra spel har varit att testa. Tänkte köra lite preliminära siffror på vad det är kvar att testa innan det är dags att gå på jakt efter nya spel (det gör jag iofs hela tiden)...

Spel som finns, är öppna och otestade: ca 60
Franska spel: ca 35
Spel som bygger om/håller på att skapas och inte är öppna än: ca 25
Spel som jag inte orkat testa än pga tex krånglig registrering: ca 25
Så sammanlagt är det runt 145 spel kvar att testa.


Jag förvånas lite över hur pass många spel det är som faktiskt håller på att byggas just nu. Kontra hur många spel det redan finns... Finns det verkligen spelare till alla?


Edit: Har hittat kanske 50st till spel idag... Dock är samtliga på tyska. Kanske läge att upprätta en tysk kategori med? Finns det lika många spanska spel som tyska och franska ger jag upp tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback