Horse Nation

http://www.horse-nation.nl

Stallet.se vs holland blev ingen bra kombination. Någon i Holland beslutade sig för att göra något eget och detta är resultatet. Jag kan ingen holländska alls, så denna "recenssionen" kommer nog inte bli så bra... Layoutmässigt är sidan ungefär som howrse, mer ombonad än stallet.se, kanske med liten påminnelse om hipponized men väldigt liden liknelse av vad jag kan se hittills. Sidan verkar inte ha några regler om upphovsrätt på bilderna (inte för att stallet.se direkt har några heller) men denna sidan döljer nog många stulna bilder. Och ehm. Jag får inte grepp om sidan, allt står på holländska (föga förvånande xD). Av allt att dömma går det att avla i spelet. Men hur man skaffar sig hästar och sånt är för mig en gåta (vet inte hur jag fick min egen xD).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback