Simdog

Verkar vara en sida för barn mest. Men hittills gillar jag sidan. Den är enkel och lättnavigerad. Kanske inte så spelaktig utan mer som om det skulle varit en sida som sålde hundmat eller något.  En hund kan man få från omplaceringshemmet för en billig summa. Men vad jag finner intressant i spelet är att man kan skapa en handler (en person som visar hunden åt en på utställning). Det finns många hundspel på nätet som har handlers men inte som man får skapa själv och defenetivt inte där man får ställa in själv vad handlern gör med hunden. Folk som ställer ut hundar på riktigt borde ha fördel i det där spelet. Även om det kanske inte är världens mest intressanta spel att spendera tid i. Fast jag kan nog se mig själv spela det här spelet. Det är väldigt mycket roligare att spela än Showdog.com.


http://www.simdog.net/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback