Hajinc / Hunt & Jump Inc

Jag känner igen det här spelet väldigt mycket, jag måste ha provat det någon gång i det försflutna utan att ha skrivit något här. Dvs det är orka-stämplat redan nu.

Ett hästspel, som säkert är som många andra. Förmodligen med inriktning på hoppning. Man väljer en plats där spelaren bor, som verkar vara typ tre öar i sydostasien. Det finns inte många olika raser att välja på, de är ungefär lika många som platserna man kan bo på. Tydligen har hästarna även gener vilket ger spelet ett plus. Men jag vet inte hur det fungerar. Spelet i sig känns inte så hemtrevligt vilket nog får de flesta att backa från att spela det eller ens överväga att testa det. Det har en stel känsla och den som har gjort layouten till sidan måste bara vara färgblind. Jag vet inte riktigt vad jag mer ska testa i spelet. Verkar som om det mesta redan är gjort på sådär max 5 minuter...

http://hajinc.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback