Fotofunktionen

Har helt glömt bort att uppdatera. Som säkert de flesta redan har sett har stallet.se fått en fotofunktion. Många är arga, som vanligt när det kommer något nytt, funktionen kallas för bilddagboken kopia. Dessutom har det blivit en ny startsida på stallet.se. Men egentligen har det inte ändrats så mycket, tycker inte jag.

Att startsidan gjordes om är ju nästan bara bra, den förra var så barnslig, nu vågar man gå in på s.s när man är i skolan (om man nu fortfarande går i skolan). Det verkar som om själva "stajjlet" har ändrats hos de som hade ett av s.s's stajjl. Jag som inte har haft ett s.s stajjl på evigheter har inte märkt något alls. Så mitt tips till allmänheten, gå till Stajl sidan och ändra tillbaka till det ni hade innan eller välj ett av de andra som är rätt snygga :P

I fotofunktionen kan man proppa in hur många bilder man vill. Och just nu verkar det som om det inte finns några regler. Fast vanliga stallet.se regler bör gälla fortfarande. Är man guldmedlem kan man kolla på bilderna i uppförstorat läge. Inom 2-3 veckor kommer de flesta att ha vant sig vid det nya och då är det ingen som bryr sig om den :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man vill logga in som vanligt med gamla s.s, så kan man ju gå in på : www.stallet.se/outside

Nu gillar ju jag den nya mycket mer, mycket snyggare ;)

2010-02-13 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0