Välkommen till Giltig!

Giltig, lite snittsigt tyckte jag när jag kom på/fram till namnet. Ogiltig blir Giltig ^^ Hur som helst är detta en stalltidning fast i bloggform. Wohoo det kommer säkert bli en trend bara för det x) Det är ju något som icke guldmedlemmar kan göra också. Och för de som inte känner till Ogiltig utan bara kommit hit av misstag, får ni kolla själva sidan själva; www.ogiltig.webb.se

När jag ser tillbaka på de åren med Ogiltig, för sidan fyller ju 2 år i slutet av mars(!). Så ser jag typ egentligen, ehm.. Bara lidande. Eller nej men läser jag själv texterna som skrevs i början av Ogiltig's historia så får jag ryck i lilltån av min egen dumhet. Det är många texter som jag skulle vilja ändra på men inte har tid eller ork att skriva om - det även om det skulle behövas.

Nåja, stalltidning var det ja och det kommer "bloggas" om stallet.se grejer men även om andra sidor och andra saker som kanske kan intressera er ^^ Bloggdesign är dock något som jag känner mig handikappad på. CSS kodning är inte min starka sida. Om någon känner för att designa Giltig's layout så gärna för mig x) Men nu tycker jag att det är dags att börja ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0