Modet på tallini.fi

Tallini.fi är den finska motsvarigheten till stallet.se, man skulle kunna tro att sidorna har ganska lika modetrender sinsemellan. Men där tar man fel. På stallet.se ska det vara foton med text på max 2 ställen. Djurets namn och fotografens namn. Det är det som gäller.

På Tallini.fi är det helt tvärt emot. Bilder med gnistrande, penslar som ligger över/smälter ihop med bilderna är det som är hett och riktigt inne just nu. Krimskrams som jag själv väljer att kalla det. Krimskrams var populärt på stallet.se under paint eran för kanske 3-4år sedan. Tack och lov är det inte populärt längre på stallet.se!

Kommentarer
Postat av: Visk

Jag känner igen det där med trenden, på mydreamstable är det oxå väldigt mycket "krimskrams" på bilderna, jag har även jag väldigt svårt för det.

Denna tidningen är jättebra för övrigt!

/Visk på s.se/mds

2009-04-19 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0