Gnägg byggs om

Gnägg har aldrig riktigt fungerat så bra som det gjorde i första versionen av stallet.se, man har dock fått vänja sig vid att det kan ta uppemot 40 spaminlägg i en tråd eller en väntan på allt ifrån 10 min till 1 dag tills tråden uppdaterats så mycket att man kunnat se vad andra har svarat. Dessa dagar är förhoppningsvis förbi. Men just nu testas bara gnägg, förhoppningsvis behåller de i alla fall några av ändringarna.

Det tar tid innan man hinner vänja sig vid något nytt så det gäller att inte klanka ner på något allt för mycket. Bilddagboken medlemmar kommer kanske ihåg hur det var när bilddagboken bytte från sin första/gamla layout till sin nya, den de har nu. Massa medlemmar typ dog på grund av det. Eller i alla fall hotade med att sluta om de inte tog tillbaka det gamla. De tog inte tillbaka det gamla och nu är alla vana vid det och kommer knappt ihåg den tid då bilddagboken såg ut som man var van vid att det såg ut.


Som kompensation för de senaste veckornas tjaffs med bilder och stallplaner och så har alla medlemmar fått tre dagars gratis guldmedlemskap. Använd det flitigt och se till att inte bryta mot några regler :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu funkar ju gnägg helt perfekt.



Svar på "Stavfel"; Ah, jag vet. Problemet är att mina händer inte vill sammarbeta x'D

2009-01-16 @ 06:42:41
URL: http://watashinokokoro.blogg.se/
Postat av: Nättah

Hej.

TAck för tipsen,men det hjälper nog inte på mig,eftersom jag dagligen dricker mängder med te och jag har halsduk/sjal på mig hela tiden :)

2009-01-16 @ 22:57:22
URL: http://nathalajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0