Horseisle

Detta spelet är ett av de många spel som jag inte förstår mig på alls. Att det är ett hästspel det förstår jag också x'D Men själva upplägget. Det är ett webbläsarspel, men ändå kanske inte. Huvudsidan använder man bara som arkiv nästan och själva spelet utspelar sig i en animerad ruta (flash? shockwave?). Jag kommer inte vidare i spelet, men när man väl gjort det och förstår sig på spelet så är det säkert jätte roligt. Annorlunda om inte annat, emellertid är det väldigt svårt och ointressant att registrera sig då man får svara på diverse olika frågor som bevisar ens lämplighet att bli medlem. Och i egenskap av någon som nästan aldrig orkar läsa vad som står på hjälpsidorna så är det ingen kul process då svaren ofta står där.

Adress iaf: http://horseisle.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback